Info

En aquest blog trobaràs una mostra de les meves creacions, sobretot mini àlbums però també postals, invitacions i altres detallets per a regalar.
Si t'agrada algun dels treballs que has vist o en vols algun totalment personalitzat, no ho dubtis, escriu-me!!

En este blog encontrarás una muestra de mis creaciones, sobretodo mini álbumes pero también postales, invitaciones y otros detallitos para regalar.
Si te gusta alguno de los trabajos que has visto o quieres alguno totalmente personalizado, no lo dudes, ¡¡¡escríbeme!!!


espaiscrap@gmail.com


dimecres, 10 de novembre del 2010

Creativa!!!

Jo també vaig anar a Creativa!!!!

Havia d'anar de compres..., vaig sortir bastant carregada, sobretot de cosetes per Nadal, ara a començar a fer les postals...

El dissbte a la tarda vaig anar a la taller que va fer Kits de Somni, vam pintar, vam embossar, ens ho vam passar molt bé!!!, però no vam acabar l'àlbum, encara ho tinc pendent!!!

I a la nit a la trobada de Fem Scrap, que també va estar molt bé!!!
Va passar el temps volant...



I així és com vaig arribar de carregada a casa...

Ei! que no tot el material és per a mi, eh!!

5 comentaris:

  1. jjj yo llegue cargadita tambien a casa pero como tu no.
    Hasta pronto,
    Rosana

    ResponElimina
  2. eeei jo també hi era al taller de kds!!
    estic al teu costat a la foto!! jajaa
    ja m'enrecordo si que vas marxar carregada!

    ResponElimina
  3. Quina rabia!!! no recordo haberte saludat al sopar de fem scrap... molt malament... la propera vegada!!!
    Petons
    Miriam

    ResponElimina
  4. I no vàrem coincidir? Quina pena! També hauré d'esperar a la propera.
    Sílvia

    ResponElimina
  5. Ohhh me veo en la foto general jejejeje !
    Muy bonito todo lo que haces, estoy dando una vuelta por los blogs de las que hemos participado en el concurso de Scrapbloc, y la verdad es que merece la pena !

    ResponElimina