Info

En aquest blog trobaràs una mostra de les meves creacions, sobretot mini àlbums però també postals, invitacions i altres detallets per a regalar.
Si t'agrada algun dels treballs que has vist o en vols algun totalment personalitzat, no ho dubtis, escriu-me!!

En este blog encontrarás una muestra de mis creaciones, sobretodo mini álbumes pero también postales, invitaciones y otros detallitos para regalar.
Si te gusta alguno de los trabajos que has visto o quieres alguno totalmente personalizado, no lo dudes, ¡¡¡escríbeme!!!


espaiscrap@gmail.com


dimarts, 1 de febrer del 2011

Dos minis!!

Al final he trobat una estoneta per fer les fotos d'uns àlbums que ja fa uns quants dies que tinc acabats, tot i que les fotos no han quedat gaire bé..., que últimament només feia que anunciar Candys...

El primer és un resum de totes les festes que van fer l'any passat a l'escola del Pol, només poso les fotos de les pàgines en les que no hi surten altres nens...

 



I l'altre mini és el primer de les vacances d'aquest estiu (ara estic fent el segon, però no sé quan l'acabaré...).
És un àlbum de sobres que vaig fer seguint un tutorial de Kits de Somni, el podeu trobar AQUÍ.

Espero que us agradin!!!

7 comentaris:

  1. Te han quedado preciosos y me encanta el colorido.

    ResponElimina
  2. La col.lecció del segon àlbum es xulíssima. I l'àlbum està genial.
    El d'infantil també fa molt bona pinta, és una de les coses que tinc a la meva llista de coses per fer jejejeje.

    ResponElimina
  3. Quina currada d'álbums, sobretot el segons, es veu supert complert!!!
    Petons
    Miriam

    ResponElimina
  4. L'album d'en Pol m'encanta, quan sigui gran i el vegi serà un gran record per a ell. El de Bagneres t'ha donat feineta, eh?!! Molt macos tots 2. Un petó Mònica!

    ResponElimina
  5. Què macos! M'agrada molt com combines els colors, transmets molta alegria i molta energia.
    Salutacions. Sílvia

    ResponElimina
  6. Hola Mònica!

    Arribo al teu blog directament des de la festa de Links que va organitzar la Elena! ës fanta`stica aquesta manera de anar coneixent blocs d'altres noies.

    Ostres com dius fa poc que has descobert el scrap... però noia com et llueix!!! Els dos albums que mostres no son poca cosa!!! Quina feinada i que treballats! Jo la veritat hauría fet dos entrades per fardar ben bé d'ells! jejeje

    L'album del teu nen l'any passat a l'escola és preciós! M'agraden tortes les pàgines no sabria quina escollir... i les lletres seguint la curva del dibuix, trobo que queda xulísim!

    Bé ara que ja t'he descobert faig enllaç del teu blog al meu!

    Salutacions i fins aviat!

    ResponElimina
  7. quina habilitat tens per fer àlbums molt bonics amb colors lluents!!! Suposos que les fotos amb els peques també ajuden, estan genials!

    Una abraçada!

    ResponElimina