Info

En aquest blog trobaràs una mostra de les meves creacions, sobretot mini àlbums però també postals, invitacions i altres detallets per a regalar.
Si t'agrada algun dels treballs que has vist o en vols algun totalment personalitzat, no ho dubtis, escriu-me!!

En este blog encontrarás una muestra de mis creaciones, sobretodo mini álbumes pero también postales, invitaciones y otros detallitos para regalar.
Si te gusta alguno de los trabajos que has visto o quieres alguno totalmente personalizado, no lo dudes, ¡¡¡escríbeme!!!


espaiscrap@gmail.com


dimecres, 5 de setembre del 2012

Targeta masculina

Aquesta és la targeta que vaig fer a un senyor que feia 90 anys!!, per ser la primera que feia d'aquest tipus no va quedar pas malament!, tot i que em va costar una mica fer el nus de la corbata...

Esta es la tarjeta que hice para un señor que cumplía 90 años!!, para ser la primera que hacía de este tipo no quedó nada mal!, aunque me costó un poco hacer el nudo de la corbata...


Vaig posar-li uns quants detallets, el mocador a la butxaca, l'agulla de la corbata, els botons al coll de la camisa..., jo crec que va quedar un conjunt ben elegant!.

Le puse unos cuantos detallitos, el pañuelo en el bolsillo, la aguja en la corbata, los botones en el cuello de la camisa..., creo que quedó un conjunto bién elegante!.

7 comentaris:

  1. Precioso!! como tu dices quedo muy muy elegante !! un beso,
    celia

    ResponElimina
  2. T'ha quedat super bé!.

    Petons!


    Charo

    ResponElimina
  3. Preciosa targeta, em vénen ganes de fer una, molt bonics els detalls de la butxaca i la corbata. Petons.

    ResponElimina
  4. me encanta la idea!!!te ha quedado genial!!!

    ResponElimina
  5. M'agrada molt com t'ha quedat, els detallets son molt macos!

    ResponElimina
  6. Me encanta!!! Y vale tanto para un señor mayor como para un chico joven, ja,ja. Yo le encuentro un toque muy "mod".

    Si te pasas por este enlace verás una cosita linda para ti:

    http://descrapyotrascositaslindas.blogspot.com.es/2013/06/con-mucho-retraso.html

    Besitos

    ResponElimina
  7. Hola! Sóc l'Ariadna de picacamentes.blogspot.com. M'encanta el que fas i per aixó em fa molta il.lusió passar-te el premi One Lovely Blog Award. Si et passes pel meu blog ho veuràs. Felicitats! Una abraçada!

    ResponElimina