Info

En aquest blog trobaràs una mostra de les meves creacions, sobretot mini àlbums però també postals, invitacions i altres detallets per a regalar.
Si t'agrada algun dels treballs que has vist o en vols algun totalment personalitzat, no ho dubtis, escriu-me!!

En este blog encontrarás una muestra de mis creaciones, sobretodo mini álbumes pero también postales, invitaciones y otros detallitos para regalar.
Si te gusta alguno de los trabajos que has visto o quieres alguno totalmente personalizado, no lo dudes, ¡¡¡escríbeme!!!


espaiscrap@gmail.com


dilluns, 18 de juny del 2012

Molt temps sense actualitzar...

Doncs si, ja ha passat més d'un mes des de la última actualització del blog...,  i això que durant aquest temps he fet bastantes cosetes.

Pues si, ya ha pasado más de un mes desde la última actualización del blog..., aunque durante este tiempo he hecho bastantes cositas...

Us ensenyo 2 encàrrecs que em van fer (em fa moltíssima il·lusió que pensin en mi a l'hora de fer un regal!!!), el primer és d'un bateig i el segon un regal per a una boda.

Os enseño 2 encargos que me hicieron (me hace muchísima ilusión que piensen en mí para hacer un regalo!!!), el primero es de un bautizo y el segundo un regalo para una boda.


 Es la primera vegada que m'atreveixo amb l'enquadernació japonesa, i tot i que al començament em va semblar bastant complicada finalment vaig poder amb ella i em va agradar molt el resultat, segur que repetiré.
I per acabar li vaig fer una capseta a conjunt.

Es la primera vez que me atrevo con la encuadernación japonesa, y a pesar que al principio me pareció bastante complicada finalmente pude con ella y me gustó mucho el resultado, seguró que repetiré.
Y para terminar le hice una cajita a conjunto.








I el segon àlbum, també presentat dins d'una capseta a joc i encuadernat amb la bind it all.
A la última pàgina de l'àlbum hi ha una butxaca amb una targeta-moneder per a posar el regal.

I el segundo álbum, también presentado dentro de una cajita a juego y encuadernado con la Bind it all.
En la última página del álbum hay un bolsillo con una targeta-monedero para poder poner el regalo.

Espero els vostres comentaris!!!

Espero vuestros comentarios!!!





9 comentaris:

  1. Pero que preciosidad de albumes!!
    no me extraña que te los encarguen...te dejo mi blog:
    http://scrapbookingrules-bones.blogspot.com.es/
    besos,
    celia

    ResponElimina
  2. tots dos xul.líssims!!!!
    per cert, el segon em sona....jejejejej
    ets una artista!!!

    ResponElimina
  3. Es precios!!! m'encanta!

    petonets

    ResponElimina
  4. Molt bonics els dos treballs!! Un petó.

    ResponElimina
  5. Aix!!!!!! quines preciositats!!! tant l'un com l'altre, el paper de la portada de l'Arnau és súper i l'altre àlbum té una currada important!!! No hi ha enquadernació que pugui amb tú nina!!!per cert la targeta que acompanya l'àlbum d'Emma & Isaac m'encanta!!!
    Estàs que te sales!!!
    P.D.: ja vaig llegir el que em vas escriure i de veritat que estic una mica desapareguda però tú sempre hi ets carinyet!! Un megapetó

    ResponElimina
  6. Unos trabajos muy elaborados. tengo q decirte q tengo preferido... el del bautizo me encanta!! :) 1saludo!!

    ResponElimina
  7. Ooooh però quin apreciositat !!! M'encanten els dos !! Són moníssims i molt treballats.

    Petonets

    ResponElimina
  8. Una preciositat tots dos!!!. M'encanten!!!
    Felicitats!


    Charo

    ResponElimina
  9. Hola Mònica!
    Soy nueva por aquí, nueva seguidora!! jeje.. Y es que me encantan tus trabajos, estos dos son preciosos! Me gusta muchísimo el primero, los colores le dan frescura, la decoración de la caja y la encuadernación japonesa que has hecho en este álbum! Nunca la he provado, a ver cuando me atrevo.. En fin, que me encanta todo y me enrollo como una persiana!! Un abrazo y hasta pronto!
    Te dejo mi blog por si te apetece echar un vistazo..
    somethingspecial-scrap.blogspot.com.es

    ResponElimina